Seo ოპტიმიზაცია
Seo ოპტიმიზაცია ეხმარება საიტს საძიებო სისტემაში კონკრეტულ სიტყვაზე დაიკაოს წამყვანი ადგილი.სხვაგვარად რომ ვთქვათ, თქვენი საიტის რიგითობა დამოკიდებულია იმაზე,თუ რამდენად პრესტიჟულად ეჩვენება თქვენი ვებ გვერდი საძიებო სისტემას.
დღეს ინფორმაციის მოძიების ყველაზე მოთხოვნადი და პოპულარული გზა ინტერნეტია, საძიებო სისტემაში თქვენი საიტის მოწინავე პოზიციაზე ყოფნა ნიშნავს თქვენი სერვისის მეტ მომხმარებლისთვის გაცნობას, მეტ ვიზიტორს და შესაბამისად მეტ კლინტს.
Seo ოპტიმიზაცია იყოფა 2 ნაწილად : on-page ოპტიმიზაცია და off-page ოპტიმიზაცია;
on-page ოპტიმიზაცია გულისხმობს საიტის კოდის google -სთვის მარტივად გასაგებად დაწერას, საიტის ლინკის ოპტიმიზაციას, საიტის ჩატვირთვის სისწრაფეს კარგია თუ ქივორდ დენთისს 0-2%-ამდე შევინარჩუნებთ,გამოყენებული უნდა იყოს საიტზე გამავალი ლინკები, გამოიყენეთ ვებ-გვერდის ქივორდი პირველ 100-150 სიტყვაში, კარგი იქნება თუ სტატია 1000 მეტი სიტყვისგან იქნება შემდგარი, სტატიის სათაური უნდა ჩაიწეროს h1 თეგში, სურათის alt თეგში უნდა ჩაიწეროს საიტის ქივორდი,
რაც შეეხება off-page ოპტიმიზაციას, google მას მთავარ ფაქტორად მიიჩნევს კარგი პოზიციის დასაკავებლად.საიტს ავტორიტეტი ენიჭება backlinks(საიტზე შემომავალი ლინკები) მიხედვით.backlinks-ად ითვლება სხვა საიტზე განთავსებული თქვენი საიტის ლინკი.როდესაც საიტზე, სადაც თქვენი ლინკია მითითებული შედის ბოტი, ის აფიქსირებს მას და თქვენს საიტს ავტორიტეტს უმატებს ,რაც დარინკვის ფაქტორში მნიშვნელოვან როლს თამაშობს.
Google ყურადღებას აქცევს თქვენი საიტის კონტენტს,რამდენი ვიზიტორი გყავთ დღეში,რამდენად ხშირად ახლდება საიტი,რამდენიხნით ჩერდება ვიზიტორი თქვენს საიტზე,არის თუ არა თქვენი საიტის ლინკი სხვა საიტზე მითითებული,როგორაა ტექსტი განთავსებული- ხომ არაა ის დაკოპირებული სხვა საიტიდან და რამდენად სწრაფად იტვირთება თქვენი გვერდი.
ეს ის ძირითადი ფაქტორებია, რის მიხედვიდაც google ხვდება,რამდენად ღირს თქვენი ვებ გვერდის შეთავაზება მომხმარებლისათვის.